Skip to main content

Rejestr danych osobowych

RDO powinien zawierać:

  • imię i nazwisko oraz dane kontaktowe administratora, a w razie potrzeby także inspektora ochrony danych;
  • cele przetwarzania danych (w ramach prowadzonej działalności można przetwarzać dane w różnych celach, np. marketingowych lub związanych z realizacją umów);
  • opis kategorii osób, których dane dotyczą (np. usługodawcy zewnętrzni); oraz opis kategorii danych osobowych (nie podaje się danych konkretnych osób, takich jak Anna Nowak, ale po prostu imię i nazwisko);
  • kategorie odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w tym odbiorców w państwach trzecich (w tym dodatkowe informacje związane z przekazywaniem danych do państwa trzeciego); 
  • przewidywane terminy usunięcia poszczególnych kategorii danych (jeśli to możliwe); 
  • ogólny opis technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa, o których mowa w art. 32 ust. 1 RODO (o ile jest to możliwe).